4.1. Формування вимог до основного ТО

    Розглянемо другий етап проектування ГВС на прикладі вибору основного ТО. В силу того, що ГВС будується на базі ГВМ, основне ТО варто вибирати, з одного боку, на основі СТСО, а з іншого боку, - із врахуванням транспортних затримок, обумовлених конкретною АТСС. Вибір же АТСС роблять на наступному етапі проектування при розробці функціонально-технологічного забезпечення ГВС. Тому розглянутий процес вибору основного ТО варто вважати не остаточним, а попереднім.

    Вибір складу основного ТО проводять у чотири етапи:

  1. Формування вимог до основного ТО.
  2. Класифікація основного ТО і вимог до нього.
  3. Розподіл основних операцій по ГВМ.
  4. Вибір варіантів складу основного ТО.

    Розглянемо більш детально ці етапи.

    Представимо СТСО на рівні групових технологічних операцій у вигляді графа, вершинами якого є групові технологічні операції з вказівкою вимог до технологічного оснащення, що реалізує цю операцію, а дуги визначають черговість технологічних операцій. Сформуємо тепер для кожного виду технологічної операції матрицю А, рядки якої - технологічні операції, а стовпці — вимоги до основного ТО (табл. 4.1).

Таблиця 4.1. Вимоги до основного ТО
Код группової технологічної операції
Вимоги до основного ТО
Геометричні
Робочі
Організаційні
ГТО1
а11, .., a1i
a1i+1, .., a1l
a1l+1, .., a1m
...
...
...
...
...
...
...
...
ГТОj
aj1, .., aji
aji+1, .., ajl
ajl+1, .., ajm
...
...
...
...
...
...
...
...
ГТОn
an1, .., ani
ani+1, .., anl
anl+1, .., anm

    Геометричні вимоги обумовлені геометричними розмірами деталей, робочі — вимогами до точності обробки, якості поверхні, матеріалом, інструментом тощо, організаційні — розміром партії деталей і тактом випуску.