4.1. Формування вимог до основного ТО
Розглянемо другий етап проектування ГВС на прикладі вибору основного ТО. В силу того, що ГВС будується на базі ГВМ, основне ТО варто вибирати, з одного боку, на основі СТСО, а з іншого боку, - із врахуванням транспортних затримок, обумовлених конкретною АТСС. Вибір же АТСС роблять на наступному етапі проектування при розробці функціонально-технологічного забезпечення ГВС. Тому розглянутий процес вибору основного ТО варто вважати не остаточним, а попереднім.
Вибір складу основного ТО проводять у чотири етапи:
Розглянемо більш детально ці етапи.
Представимо СТСО на рівні групових технологічних операцій у вигляді графа, вершинами якого є групові технологічні операції з вказівкою вимог до технологічного оснащення, що реалізує цю операцію, а дуги визначають черговість технологічних операцій. Сформуємо тепер для кожного виду технологічної операції матрицю А, рядки якої - технологічні операції, а стовпці — вимоги до основного ТО (табл. 4.1).
Код группової технологічної операції |
Вимоги до основного ТО
|
||
Геометричні
|
Робочі
|
Організаційні
|
|
ГТО1 |
а11, .., a1i
|
a1i+1, .., a1l
|
a1l+1, .., a1m
|
... |
...
|
...
|
...
|
... |
...
|
...
|
...
|
ГТОj |
aj1, .., aji
|
aji+1, .., ajl
|
ajl+1, .., ajm
|
... |
...
|
...
|
...
|
... |
...
|
...
|
...
|
ГТОn |
an1, .., ani
|
ani+1, .., anl
|
anl+1, .., anm
|
Геометричні вимоги обумовлені геометричними розмірами деталей, робочі — вимогами до точності обробки, якості поверхні, матеріалом, інструментом тощо, організаційні — розміром партії деталей і тактом випуску.